حسابداری وجنبه های مختلف مالی
تاثیر ارتباطات سیاسی بر میزان سرمایه گذاری شرکت ها و کارایی آن

موسی بزرگ اصل؛ محمد ابراهیمی نوده؛ جاوید یاراحمدی

دوره 19، شماره 75 ، مهر 1401، ، صفحه 69-94

https://doi.org/10.22054/qjma.2022.63860.2318

چکیده
  این تحقیق با هدف آزمون تجربی تاثیر ارتباطات سیاسی بر میزان سرمایه گذاری شرکت ها و کارایی آن در بازه سال های 1391 الی 1398 شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران انجام شده است. روش جمع آوری داده ها آرشیوی و رجوع به بانک های اطلاعاتی و روش تحلیل داده ها، الگوی رگرسیون چند متغیره با استفاده از الگوی داده های تابلویی و روش اثرات ثابت است. نتایج ...  بیشتر