• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اعضای مشورتی هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
مطالعات تجربی حسابداری مالی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 13 (95)
دوره دوره 14 (1396)
دوره دوره 12 (1395)
دوره دوره 11 (1392)
دوره دوره 10 (1391)
دوره دوره 9 (1390)
دوره دوره 8 (1389)
دوره دوره 7 (1388)
شماره شماره 28
شماره شماره 27
شماره شماره 26
شماره شماره 25
دوره دوره 6 (1387)
دوره دوره 5 (1386)
دوره دوره 4 (1385)
دوره دوره 3 (1384)
دوره دوره 2 (1383)
دوره دوره 1 (1382)
مهرانی, ساسان. (1388). تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت. مطالعات تجربی حسابداری مالی, 7(27), 67-82. doi: 10.22054/qjma.2009.6939
ساسان مهرانی. "تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت". مطالعات تجربی حسابداری مالی, 7, 27, 1388, 67-82. doi: 10.22054/qjma.2009.6939
مهرانی, ساسان. (1388). 'تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت', مطالعات تجربی حسابداری مالی, 7(27), pp. 67-82. doi: 10.22054/qjma.2009.6939
مهرانی, ساسان. تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت. مطالعات تجربی حسابداری مالی, 1388; 7(27): 67-82. doi: 10.22054/qjma.2009.6939

تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت

مقاله 3، دوره 7، شماره 27، پاییز 1388، صفحه 67-82  XML اصل مقاله (283 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qjma.2009.6939
نویسنده
ساسان مهرانی
دانشیار دانشگاه تهران
چکیده
تحقیق حاضر به منظور فراهم آوردن اطلاعاتی در رابطه با تاثیر اعمال استراتژی های انتخابی شرکتها بر عملکرد مالی آنها صورت گرفته است. شرکت هایی که استراتژی مدیریت هزینه را پذیرفته اند از طریق قیمت تمام شده پایین تر نسبت به رقبای خود قادر خواهند بود سهم بازار خود را افزایش دهند. از سوی دیگر شرکت هایی که استراتژی تمایز محصول را به کار می گیرند می توانند از طریق فراهم کردن محصولاتی که کیفیت منحصر به فردی داشته به مزیت رقابتی دست یابند. از نتایج دیگر تحقیق آن است که اعمال استراتژی تمایز محصول در بلند مدت دوام بیشتری در مقایسه با استراتژی مدیریت هزینه دارد.
کلیدواژه ها
استراتژی مدیریت هزینه؛ استراتژی تمایز محصول؛ عملکرد مالی؛ بازده
عنوان مقاله [English]
Product differentiation, cost management and long-term impact on financial performance
نویسندگان [English]
sasan mehrani
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 596
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 353
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.