افلاطونی، عباس. (1393). «تجزیه و تحلیل آماری با eviews در تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی»، چاپ اول، تهران: انتشارات ترمه.
بنیمهد، بهمن؛ مرادزاده فرد، مهدی و زینالی، مهدی. (1392). «رابطه بین تغییر حسابرس مستقل و تغییر اظهارنظر حسابرس»، دانش حسابداری، 4(14)، 91-108.
سلیمانی امیری، غلامرضا و محمودیان، نسیم. (1395). «توازن میان حسابرسی و بازاریابی»، مطالعات حسابداری و حسابرسی، 6(21)، 1-20.
حساس یگانه، یحیی و رسول حیدری. (1387). «عوامل موثر بر انتخاب داوطلبانه حسابرس»، مطالعات تجربی حسابداری مالی، 6(22)، 23-45.
شجاع، نفیسه؛ بنیمهد، بهمن و وکیلیفرد، حمیدرضا. (1397). «بررسی دیدگاه حسابرسان درباره فعالیتهای بازاریابی»، پژوهشهایحسابداریمالیوحسابرسی، 10(38)، 31-46.
صفارزاده، غلامرضا؛ مسگری، طیبه و نیکخواه بهرامی، محمود. (1393). «تحلیل اثربخشی استفاده از دادهکاوی در حسابرسی به منظور کاهش ریسک عدم کشف با استفاده از رگرسیون لجستیک در بورس تهران»، چهارمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز، تهران.
مهدوی، غلامحسین و دریایی، عباسعلی. (1394). «ﻧﮕﺮشﺣﺴﺎﺑﺮﺳﺎن ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻦ و ﺳﺎﻳﺮﻳﻦ ﺑﻪ ﺗﻌﺎدل زﻣﺎﻧﻲ ﺑﻴﻦ ﻓﻌﺎلیتهای ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ و ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ»، دانش حسابداری مالی، 2(4)، 1-25.
ولیان، حسن؛ صفری گرایلی، مهدی؛ عبدلی، محمدرضا و کوشکی جهرمی، علیرضا. (1397). «انگیزههای رقابتی و تجدید ارائه صورتهای مالی؛ آزمون نظریه محرک-پاسخ»، مطالعات تجربی حسابداری مالی، 15(60)، 125-156.
Abdolmohammadi, M. J., Searfoss, D. G., & Shanteau, J. (2004). "An investigation of the attributes of top industry audit specialists",Behavioral Research in Accounting,16, 1-17.
Almer, E. D., & Brody, R. G. (2002). "An empirical investigation of context-dependent communications between auditors and bankers",Managerial Auditing Journal, 17(8), 478-486.
Baldacchino, P. J., Caruana, R., Grime, S., & Bezzina, F. H. (2017). "Selected behavioral factors in client-initiated auditor changes: The client- auditor perspectives",European Research Studies Journal, XX (2A), 16-47.
Battilana, J. (2006). "Agency and institutions: The enabling role of individuals' social position",Organization, 13(5), 653-676.
Beaudoin, C. A., Cianci, A. M., Hannah, S. T., & Tsakumis, G. T. (2018). "Bolstering managers' resistance to temptation via the firm's commitment to corporate social", Journal of Business Ethics, 157(2), 303-318.
Broberg, P., Umans, T., & Gerlofstig, C. (2013). "Balance between auditing and marketing: An explorative study", Journal of International Accounting, Auditing and Taxation, 22, 57-70.
Broberg, P., Umans, T., Skog, P., & Theodorsson, E. (2018). "Auditors' professional and organizational identities and commercialization in audit firms",Accounting, Auditing & Accountability Journal, 31 (2), 374-399.
Carrington, T., Johansson, T., Johed, G., & Öhman, P. (2013). "An empirical test of the hierarchical construct of professionalism and managerialism in the accounting profession", Behavioral Research in Accounting, 25(2), 1-20.
Colbert, J. L. (2002). "Corporate governance: communications from internal and external auditors",Managerial Auditing Journal, 17(3), 147-152.
Collin, S.-O. Y., Jonnergård, K., Qvick, P., Silfverberg, B., & Zabit, S. (2017). "Gendered career rein: A gender analysis of the certification process of auditors in Sweden",International Journal of Auditing, 11, 17-39.
Evetts, J. (2003). "The sociological analysis of professionalism- Occupational change in the modern world",International Sociology, 18(2), 395-415.
Fornell, C. & Larcker, D. (1981). "Evaluating Structural Equation Modeling with Unobserved Variables and Measurement Error", Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
Heischmidt, K., Elfrink, J., & Mays, B. (2003)."Professional Accounting Services: Types of Marketing Communications Used by CPAs' Services",Marketing Quarterly, & Theory, 32(1), 113–137.
Herrbach, O. (2001). "Audit quality, auditor behavior and the psychological contract",European Accounting Review, 10(4), 787-802.
Knechel, R. W. (2016). "Audit quality and regulation",International Journal of Auditing, 20, 215-223.
Kung, F.-H., & Huang, C. L. (2013). "Auditor's moral philosophies and ethical beliefs",Management Decision, 51(3), 497-500.
Lindstedt, K. & Veerman, M. (2018). "Auditing auditor identities – Auditor attributes, professional and commercial orientations, and the implications for audit practice",Working Paper, School of Health and Society, Hogskolan Kristiansad, Sweden.
Öhman, P., & Wallerstedt, E. (2012). "Audit regulation and the development of the auditing profession: The case of Sweden",Accounting History, 17(2), 241-257.
Pierce, B., & Sweeney, B. (2006)."Perceived adverse consequences of quality threatening behavior in audit firms",International Journal of Auditing, 10, 19-39.
Suddaby, R., Gendron, Y., & Lam, H. (2009). "The organizational context of professionalism in accounting",Accounting, Organizations and Society, 34, 409-427.
Svanberg, J., & Öhman, P. (2015). "Auditors' identification with their clients: Effects on audit quality",The British Accounting Review, 47(4), 395-408.
Wong, I. A., &Gao, J. H. (2014). "Exploring the direct and indirect effects of CSR on organizational commitment - The mediating role of corporate culture",International Journal of Contemporary Hospitality Management, 26(4), 500-525.
Ye, K., Cheng, Y., &Gao, J. (2014). "How individual auditor characteristics impact the likelihood of audit failure: Evidence from China",Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting, 30, 394-401.