حسابداری وجنبه های مختلف مالی
تاثیر استراتژی‌های متنوع‌سازی بر عملکرد ‌موجودی کالا

زهرا یوسف زاده؛ غلامرضا منصورفر؛ فرزاد غیور

دوره 18، شماره 71 ، مهر 1400، ، صفحه 113-142

https://doi.org/10.22054/qjma.2021.58687.2227

چکیده
  چکیدهامروزه همراه با تغییرات سریع و مداوم در بازارهای کسب و کار تعداد رو به رشدی از شرکت­ها برای تداوم سودآوری و به منظور افزایش اهمیت ماندگاری و پایداری درازمدت مالی، متنوع­سازی را با تغییر تجارت خود به بخش­های محصول جدید یا بازارهای جهانی پیاده کرده­اند. ازطرفی افزایش تنوع محصولات، پوشش تقاضای غیرقطعی مشتریان، مدیریت موجودی­ها ...  بیشتر