تدوین مدل عوامل مؤثر بر پایداری شرکتی در ایران

داریوش اخترشناس؛ احمد خدامی پور؛ امید پورحیدری

دوره 17، شماره 65 ، فروردین 1399، ، صفحه 175-201

https://doi.org/10.22054/qjma.2019.47002.2061

چکیده
  تقویت پایداری شرکتی، به عنوان یک استراتژی مهم برای شرکت‌‌ها، امری تصادفی نیست، بلکه می‌‌تواند با شناسایی و توجه به عوامل مختلف بهبود یابد. بنابراین، شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری شرکتی بسیار ضروری است. هدف پژوهش حاضر، تدوین مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر پایداری شرکتی از طریق روش ترکیبی اکتشافی می‌‌باشد. در بخش کیفی پژوهش، به کمک ...  بیشتر