نقش پاداش مدیریت در تغییر ارتباط بین استراتژی‌های تجاری و سرمایه گذاری بیش (کمتر) از حد

محسن رشیدی؛ میلاد مردانی طلائی؛ محمد امیری

دوره 17، شماره 67 ، مهر 1399، ، صفحه 177-201

https://doi.org/10.22054/qjma.2020.44534.2030

چکیده
  تمایل به تغییر شیوه سرمایه­گذاری در نتیجه عدم شفافیت در وضعیت مالی و استراتژی نامطلوب تجاری ایجاد می­شود به نحوی که مدیران به منظور پوشش ریسک ناشی از عدم دریافت پاداش، اقدام به تغییر استراتژی­های تجاری می­نمایند. در این مقاله، هدف بررسی نقش پاداش مدیریت در تغییر ارتباط بین استراتژی­های تجاری و سرمایه گذاری بیش (کمتر) از حد ...  بیشتر