تاثیر استراتژی‌های‌ کسب‌وکار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها

رباب شاکری؛ محمد مرفوع

دوره 15، شماره 59 ، مهر 1397، ، صفحه 59-82

https://doi.org/10.22054/qjma.2018.9824

چکیده
  در این تحقیق، تاثیر استراتژی کسب‌و‌کار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها، مورد بررسی قرار گرفته است. از سنجه‌های عدم تقارن اطلاعاتی، تغییرپذیری بازده سهام وخطای پیش‌بینی سود برای محیط اطلاعاتی شرکت‌ها و برای تعیین نوع استراتژی انتخابی شرکت‌ها (تهاجمی یا تدافعی)، از سیستم امتیازدهی ایتنر و لرکر (1997) استفاده شده است. به منظور تحلیل‌های ...  بیشتر