بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و یادگیری دانشجویان حسابداری

رافیک باغومیان؛ حسین رجب دری؛ منوچهر خرمین

دوره 14، شماره 55 ، مهر 1396، ، صفحه 125-143

https://doi.org/10.22054/qjma.2017.23726.1638

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی شامل توانایی برقراری ارتباط و تحمل ابهام، و یادگیری دانشجویان حسابداری کشور است. مطالعه پیش‌رو از نوع پیمایشی- کاربردی است. بررسی موضوع به‌ وسیله پرسشنامه و نمونه‌گیری از 132 نفر از دانشجویان حسابداری در مقطع‌های مختلف تحصیلی و طی سال 1396 صورت گرفته و برای تحلیل یافته‌های حاصل از آزمون ...  بیشتر