تاثیر مدیریت هزینه و تمایز محصول بر عملکرد مالی بلند مدت

ساسان مهرانی

دوره 7، شماره 27 ، مهر 1388، ، صفحه 67-82

https://doi.org/10.22054/qjma.2009.6939

چکیده
  تحقیق حاضر به منظور فراهم آوردن اطلاعاتی در رابطه با تاثیر اعمال استراتژی های انتخابی شرکتها بر عملکرد مالی آنها صورت گرفته است. شرکت هایی که استراتژی مدیریت هزینه را پذیرفته اند از طریق قیمت تمام شده پایین تر نسبت به رقبای خود قادر خواهند بود سهم بازار خود را افزایش دهند. از سوی دیگر شرکت هایی که استراتژی تمایز محصول را به کار می گیرند ...  بیشتر