رقابت در بازار محصول، جریان نقد آزاد، بیش سرمایه گذاری وکم سرمایه گذاری

سید کاظم ابراهیمی؛ علی بهرامی نسب؛ صدیقه پروانه

دوره 13، شماره 50 ، تیر 1395، ، صفحه 137-156

https://doi.org/10.22054/qjma.2016.7061

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول، جریان نقد آزاد، بیش سرمایه گذاری وکم سرمایه گذاری است. مدیران با انگیزه های متفاوتی اقدام به نگهداری وجه نقد می نماید. رقابت در بازار محصول یکی از مکانیزم های قدرتمندی است که می توان اطمینان حاصل نمود مدیران منابع را هدر نمی دهند. وقتی رقابت در بازار محصول وجود دارد سهامداران ...  بیشتر